THE RÖDLUVA

1-2 msk havregryn, 2,5 dl färska jordgubbar, ett par cm avokado,
en rejäl näve 
frysta hallon, 1,5 msk ärtprotein, 4-6 vindruvor, 1 nektarin & 1-2 dl havremjölk.

AH. Den här har nog allt ur alla synpukter:

– sådär snyggt färgglad.
– fullsmockad med näring, fibrer och vitaminer.
– läskande, syrlig, söt och svalkande röd i smaken.
– lagom proteinrik, lagom kolhydratsrik, lagom fettrik.

.

  1. Hejsan!

    Jag har ett problem jag hoppas att du kan hjälpa mig med och jag tror inte att jag är ensam om det. Det är så att jag svankar ganska mycket och har även ont i svanken ibland på grund av mina tunga bröst. Jag träna svanken i en maskin på gymmet och tycker att det fungerar bra, men när jag ska göra vissa övningar (tex plankan) svankar jag jättemycket och kan helt enkelt inte trycka ut svanken så att ryggen blir helt rak. Jag belastar svanken och det känns, jag kan inte göra plankan så länge jag hade önskar pga svanken. Även i andra övningar då man ska trycka ner svanken i golvet lyckas jag inte och jag är rädd för att jag kommer att skada mig. Jag vill ju också kunna göra plankan 🙁

  2. Jag saknar dina grymt inspirerande matinlägg! Jag blev otroligt pepp på att äta nyttigt, jag saknar det! ^^,

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..