ANNONS

Jag klagar nästan aldrig

/

Jag tycker inte om att klaga, faktiskt så avskyr jag det. Ni vet när man får in mat på en restaurang som inte alls var som man hade tänkt sig. Klagar ni då? Jag gör inte det. Jag säger till och med ”Jättegott” när servitören kommer förbi och frågar hur det smakade. Vaaarför gör jag så? Jag tycker att det är pinsamt att klaga. Hur som helst så köpte jag en macka på Espresso House innan jag och Maria skulle åka till Örebro i lördags. Det stod att det skulle vara avokado, tomat och krispig sallad i. Och jag fick in den här.

IMG_2934

Jag är ingen salladsexpert men jag har ju ögon att se med. Det där salladsbladet ser inte så krispigt ut… Jag tänkte först inte klaga, men sen kände jag bara. Jo! Jag måste säga till. Den här mackan känns inte okej. Jag sa till på ett vänligt sätt och fick den här tillbaka: 

IMG_2936

Haha. Här snackar vi krispig sallad i mängder! Tur att jag sa till. Det ska jag fortsätta göra även i framtiden. Tummen upp för Espresso House och personalen vid T-centralen. Egentligen borde mackan haft lite mer sallad på sig från början, men nu gjorde de om och gjorde rätt. Ett riktigt i-landsproblem såklart, men jag tycker att det är trist att lyxa till det med frukost ute och få en deppig macka.

7
0

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00