Mobil uppdatering!

a1

Träningen är ett faktum! Ni är många som efterfrågat tips på både träning och kost, men helt ärligt har ambitionerna varit LÅGA denna sommar och det är först de senaste veckorna jag kommit tillbaka i rutinerna. Jag försöker hajka 1 – 2 gånger i veckan. Med eller utan barn. Gå till gymmet och styrketräna en dag i veckan. Och sen Soulcycle en gång. Det är viktigt med kondition, men kanske ännu viktigare med muskler och att vara stark när man har små barn som man oundvikligen bär runt på helt fel sätt dagarna i ända.

a4

Jag och kidsen åt lunch med Karin på Le Pain i Larchmont. Och passade på att strosa runt lite mellan butikerna där.

a3

Att vakna så här på morgnarna. Kärlek!

a4

Söndagsmiddag. Ångad torsk, potatispuré, sparris och pepparrotssås.

 

  1. Elin skriver:

    Du ser stark ut Jennie! Verkligen en inspiration :-)

  2. Cecilia skriver:

    Hej,
    wow, hur har du gjort för att få de magmusklerna? Jag behöver råd då min mage är allt annat än platt trots regelbunden träning och 13 år sedan sista barnet…
    Följer du ngn speciell diet? Äter du kolhydrater tex?
    Tacksam för tips!
    Cecilia

  3. Rebecca skriver:

    Väldigt tunn, men fin ändå så klart. Var försiktig bara så det inte går över styr. Kram

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..