God natt och God morgon

Dags att släcka alla ljus, ögonen går i kors och nacken har fastat i ett läge efter suttit ett par timmar vid datorn. Har grejat och fixat med en sak ni snart ska få ta del av. Tror det kommer blir riktigt nice och jag kan knappt hålla mig att berätta. Men snart så =)

Ni har sett mig helt osminkad förut , så god natt och puss på er alla!

 

  1. Du är lika vacker utan smink :) Hoppas du har det fint. Kramen

  2. Hi hi den där minen du gör med munnen på alla ”selfie” bilder, den gör min tonårsdotter också. Du är jättefin utan smink! Och superduktig med träningen.

  3. Sandra skriver:

    Hej ! Jag vill tipsa om riktigt bra produkter. De populäraste är energidrycken som är helt utan tillsatser . De innehåller även vitaminer, mineraler , alhoevera och mangostan plus naturligt protein. Det som jag använder mig av nu är Bode burn, allting som jag skrev ovanför finns i plus fettförbränning , proteiner och fibrer för mättnadskänslan. Allting såklart helt naturligt och utan tillsatser. När man beställer Bode burn får man även med en app som säger exakt vad du ska äta och när , den plingar till varje gång. Perfekt för mig som glömmer att äta ibland. Dessa produkter finns på sandrautter.vemma.eu så in och titta och beställ. Fri frakt och hemkörning också, kan inte bli bättre

  4. maria skriver:

    Hej Johanna,

    Vilket kosttillskott skulle du rekomendera om man känner att man inte kommer vidare i sin träning när det gäller fettförbränning. Jag tränar regelbundet såväl löpning, spinning, gym, boxning men känner ingen skillnad. Tack på förhand,

    / Maria

    1. Hej Maria

      Jag tror kanske egentligen inte ”problemet” ligger där, utan att du behöver göra någon förändring med både kost och träning. Har man tränat samma slags träning ställer kroppen in sig och ”man blir bra på det man gör” men inte bättre. Testa att öka belastningen, även spring fortare tex intervaller. Det är grym träning som förbränner och ger dig bra kondition. Kosten? Kanske ska variera dag till dag, lura kroppen för den blir van och ställer in sig i ett ”viloläge” i ämnesomsättningen. Kanske äta mindre kalorier en dag och något mer nästa? Man måste pröva sig fram och testa även att köra tex styrkepass med högre intensitet, cirkelpass är grym träning.

      ang kosttiskott, jag äter vitaminer och tar proteindrinkar tex efter träning för maximal återhämtning. Även som mellanmål ibland mellan måltiderna om jag blir sugen.

      Lycka till!

      Kram Johanna

Comments are closed.

LOADING..