VARSÅGODA, närbilden:

Ett enkelt knep för att hitta motivationen till att faktiskt genomföra träningen kan vara så enkelt som att kryssa för varje pass. Detta blir en snabb belöning som tillsammans med endorfinerna ger bästa lyckoruset.

 I mitt träningsupplägg har jag varje dag en promenad för att komma ut i den friska luften, styrketräning kör jag två gånger i veckan fördelat på över- och underkropp följt av tre konditionspass i form av intervaller och löpning. På lördagar när jag är ledig från jobbet och därmed gymmet spenderar jag en timme på yogamattan hemma och kör igenom hela kroppen med min egna kroppsvikt.

detta är upplagt för att jag ska nå mina mål.

  1. Sofie skriver:

    Det finns även en sida som heter http://www.dumbbell.se. Där kan du lägga upp din träning, kost, kroppsmått, kroppsvikt, anteckningar och bilder eftersom i kalendern. Kolla in den sidan:)

  2. Schysst att du la upp det, nu har jag gjort en likadan och ska ut på min första powerwalk imorn bitti =)

  3. Becka:) skriver:

    KAn du inte visa heeela schemat så man ser vad det står… 😛 Skulle vara jätteglad för det!

    1. Agnes skriver:

      Jag håller med Becka! Jag vill gärna se hela veckan måndag-söndag inkl vila, vad för slags träning m.m.
      Tack!! 🙂

  4. emma skriver:

    Är kesella med någon typ av frukt ett bra kvällsfika om man blir lite hungrig vid ca 21.00 om man vill försöka ha en så bra kost som möjligt? Annars, vad ska man äta om man känner sig hungrig?

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..