THE FÄRG.

När vårt land försvinner i snömassor och uteblivet solsken styr humöret är det lätt att glömma bort färgerna. Vi halkar handlöst runt i de vita massorna med svarta kläder och gråa tankar i desperat längtan efter påsken och dess skrikiga fjädrar.

För att bryta den neutrala tristessen missbrukar jag alla färgklickar jag kan komma över och anser mig därför vara en lite gladare människa, hela vintern ut.


För övrigt kan jag aldrig förstå hur folk inte kan tycka om att äta nyttigt med all denna färg?

  1. Felix skriver:

    Dina matbilder är grymma. Försöker att ta lika fina själv men det skiter sig oftast så jag fuskar i Photoshop HEHEHEHEHEHE.

    1. Härligt att du gillart! Lycka till med dina egna 🙂

  2. Sanna skriver:

    Vilket underbart inlägg!
    Jag har för övrigt också börjat äta kiwi med skal och det fungerar hur bra som helst. Jag skulle nog till och med våga påstå att det är godare med skal än utan 🙂

  3. Ebba skriver:

    Men nej, äter du kiwi med skal på! Haha, är inte det väldigt stickigt på tungan?

    1. Det är jättegott och smakar inte hårigt alls, plus att skalet innehller antioxidanter 🙂

  4. Hej Fia.
    Jag har en liten fråga. Jag tränar rätt så mycket och går ofta på pass, men varierar även med styrketräning. Hur stora ska mina portioner vara när jag ska äta? Känns som att jag äter för mycket och undrar om det kan vara en av anledningarna till varför det inte sker någon förändring med min kropp. /Michaela

    1. Om du har sett mättnadsskalan som jag brukar skriva om så titta på den igen, den är ett utmärkt redskap för att hålla koll på hur mycket du äter ist för kalorier.

      Ät tills du är mätt på frukost, lunch & middag och till nöjd på mellis och kvällsmål.

      Lite men ofta är en bra nyckel för de flesta 🙂

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..