FAVORIT I REPRIS.

Jag vill, igen ge er min absolut favorit när det kommer till att slakta magen:

Viktigt att verkligen hitta magen genom att rulla upp och ner hellre än att lyfta (tänk att du ska vara som ett C i kroppen). Jag använder mig av en medicinboll på 4kg på bilden med ambitionen att mosa tårna som sticker i vädret.

  1. Sara skriver:

    Grym övning, den kanske man ska börja prova istället för att göra vanliga situps. Ger nog mer 🙂

  2. Hej!

    Kul att följa din blogg. Dock känner jag en stor uppgivenhet över att vara både frö- och nötallergiker när jag ser dina mumsiga yoghurtkreationer. Vad kan man ha istället? Jag blandar minicornflakes (frebacos) med havregryn och rispuffar och försöker piffa till det med torkad frukt. Plötsligt känns det inte lika nyttigt längre. Jag skulle ge vad som helst för mandel, valnötter, solrosfrön och linfrön.

  3. Ellen skriver:

    Hej Fia! Ska testa den där nästa gång=) Det liknar lite en pilates övning för magen där man fäller ut armar och ben och sen ihop. Tror du det är någon bra idé att göra så med den här övningen också, alltså samma sak fast man fäller ut benen också när man fäller ut armarna? Ha det bra!

  4. joanna skriver:

    Hej Fia!
    var kan man köpa dessa bollar?
    läser om dem överallt men har hittills inte hittat någon?

    1. Sandra skriver:

      Ta ett strösockerpaket eller 2 mellan nävarna bara! =)

  5. jenny skriver:

    Vilken rolig övning Fia! Synd att jag såg den just nu bara, var nyss & slaktade magen på gymmet!;)
    Alltid kul med träningstips!

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..