FRÅGESTUND, TEMA TRÄNING!

Nu är det äntligen dags för en frågestund med TEMA TRÄNING. Passa på att ställa era frågor om allt vad träning innebär men försök hålla er kortfattat och inte för invecklat så är ni gulliga.

KÖR HÅRT!

  1. Antonia skriver:

    hallå där! jag klickade just upp din blogg på ngt random vis och finner den otroligt inspirerande. Jag kanske är sen med att fråga nu men jag undrar verkligen, jag är en tjej som tränar varje dag i veckan både fotboll och hockey med jobbiga uppvärmningar och styrketräningar, du skrev tidigare att det inte ger resultat om man utövar samma ”sport” eller gympass flera gånger i veckan i månader, men hur skall jag då träna för att få en plattare mage och gå ner i vikt? jag har ju redan relativt bra kondis och styrka så det är bara kroppen jag vill minska på, ungefär.. tacksam för svar 🙂

  2. e. skriver:

    Vad ska man ha för teknik när man är ute på löprunda? Sträcka på ryggen? Långa/korta steg? Några bra tips?

  3. Tips på träning när man är gravid? Mage, rygg framförallt. Men kanske också lite för övriga kroppen utan att få foglossningar. Tack för en bra blogg!

  4. Hej och tack för en inspirerande blogg!
    Har hört att man förbränner fett upp till 48h timmar efter ett pass då kroppen återhämtar sig så min fråga är: Hur ska man träna under passet för att maximera ”efterbränningen” efteråt? kram

  5. jag vill gå ner i vikt, kan jag göra det genom att styrketräna, funkar det om jag pumpar på gymmet 3-4 gånger i veckan, och äter mindre sötsaker?
    tacksam för svar snarast. 🙂

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..