DAGENS,.

,. träningsdagbok innebär en rejäl omgång i dne berömda hammarbybacken. Jag bad syrran plåga mig som omväxling och jag jublade högt över att få vara den som slet och svettades på någon annans order.

Uppvärmning i form av jogging, höga knän, saxlöpning, studsbollar och diverse ryck och tänj.
Spurter á la 80 meter backe i brant lutning i full fart, tre upprepningar.
Klättring uppför långa backen ca 500 m, sluttande brant lutning.
Hinderbana med grodhopp, skidhopp,  lutande armhävningar, knäböj, flåsiga sparkar, dips mot naturen och allmänna flåsövningar. 4 varv utan stopp.
 Löpning i medelfart tillbaka hem, ca 10 min.

,. detta kommer för övrigt att finnas som film inom kort.

  1. Jag började träna ”på riktigt” i julas. Innan gick jag väldigt mycket vilket jag verkligen tycker om att göra, men jag kände att jag ville börja träna på en högre nivå och det är precis vad jag började med. Sedan dess har jag fått en helt annan relation till socker. Jag är sockerberoende. Får ”attacker” (äter tills jag nästan spyr) nästan varje dag vilket har medfört en enorm ångest, och tio extra kilon på bara denna sommaren. Hjälp mig! jag vet inte vad jag ska göra. Har du några förslag? kram

  2. pilla skriver:

    Nice! Har du inte testat utomhusgymmet i Sthlm?

  3. frida skriver:

    oj… det låter minst sagt svettigt!

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..