UPP OCH STÅ NU!

Jag gissar att de flesta av er som läser detta sitter på en stol/soffa eller något annat sittbart.

Jag utmanar nu er:

UPP och gör dessa skutt 25 gånger på höger och 25 gånger på vänster mot det ni sitter på! SESÅ! 

Ah, visst är det en skön känsla i benen? Vågade ni inte? KÖR!

🙂

 

  1. Emma skriver:

    Fick mig att bli motiverad till att fortsätta träna! Tackar för det!

  2. Jenny skriver:

    Jag kanske är dum men jag fattar inte hur man ska göra? Och hur det ”blir” ett hopp?

    Har överlag svårt att förstå flera av dina övningar tyvärr.

  3. Oj, garanterat fin rumpa av denna övning va?

    Ha en finfin Halloween-helg
    ♥ Kramar från Camilla och Kungsbacka ♥

  4. jessica skriver:

    Hej fia! Jag har en fråga, som jag inte sett du skulle besvarat tidigare. Träningsvärk, av den graden att det blir en anstängning att gå och att sätta sig. Hur gör du, som tränar så ofta, för att slippa den? Och ifall du drabbas, vad är bästa sättet för att lindra? Tack på förhand, och tack för den bästa bloggen!

  5. carro skriver:

    Ash, just tränat benen. 😉

    Du, hur ofta bör man träna varje muskelgrupp per vecka, om man vill bygga till sig lite? Veeet att det tar tid o det är svårt, men lite axlar kan jag väl få. 😉
    Körde två gånger förut, men gick ner till en.. men det känns ju för lite. Känns mer som underhåll av de muskler man har..

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..