SAKER SOM INSPIRERAR MIG,

,. bilder tillsammans med kära där jag är sådär löjligt lycklig.
.

,. stunder då jag går hemma i ”missmatchande” kläder med knut på huvudet och städar som att det är det sista jag gör.
.

,.skog, fågelkvitter, frisk luft och mer skog i kombination med träning, promenader och svett.

,. alla dagars färgglada frukostar som jag fullkomligt älskar att sätta bettet i.
.

,. alla typer av lediga myskvällar oavsett om de är med eller utan sällskap.
.




,. ibland behövs det inte mer än så.

.
  1. Frida skriver:

    Du är fantastisk Fia! På alla plan! Fortsätt alltid vara den du är och du det är underbart att läsa att du lär dig mer och mer att stressa ner. Det är något som vi alla borde lära oss!

    Tänkte fråga dig för jag har inte riktigt lyckats hitta något bra svar någonstans. Jag har fått intresse för ultralöpning och har nu börjat springa ganska långa pass (två-tre timmar) och målet är att kunna hålla på i en hel dag. Har dock stora problem med magen. LCHF-kosten gör min mage glad men den är lite klurig att ha med sig på långpass. Förstår att många ultralöpare kör på bars, gels och annat smått som lätt får plats i fickorna. Har du några bra tips på vad man kan ha med sig som lätt tas upp av kroppen? Jag är sockerkänslig och min hjärna blir knäpp av socker. Vill gärna komma bort från allt sött så gott som möjligt.

    Fortsätt som sagt alltid vara den du är och ROCK ON!

  2. Hej! Min flickvän är ofta inne här på din blogg och säger att den är så himla bra, jag var tvungen att kolla vad det var helt enkelt.
    Det verkar som hon hade rätt! Du verkar vara en tjej med fötterna på jorden och håller inte på med massa dieter hit och dit. Ät allt och var glad, men glöm inte att träna. Ungefär! Fortsätt så.

    Jag skulle vilja ha lite tips vad jag kan göra bättre/annorlunda i min träning. Jag driver en utvecklingsblogg där jag har tagit mig an vasaloppet 2013. Just nu tränar jag som en tok för att komma i form. Kika gärna in och säg vad du tycker! 🙂

  3. Isa skriver:

    Hej Fia.
    Jag är en kvällsmålsälskare – kanske det bästa målet på dagen! Men jag undrar om ett kvällsmål förhindrar min viktnedgång: (vet att mer ut och mindre in gäller). Ett kvällsmål kan vara: några skeder green choice jsmör, lite frusna hallon och kvarg + naturell yoghurt och funlight. Det är ett ganska stort kvällis. Mer ofta: kvarg + yoghurt/funlight med 1 tsk jsmör.

    Tränar löpning 3-5 dgr/vecka, spinning 1 gång + styrka 2 ggr vecka och dans ca 5 ggr/vecka. Så det blir mycket träning. Har du något tips på vad man kan tänka på om man vill tappa lite hull?

  4. Hej Fia,
    var köper du dina dinkelpuffar som du äter till frukost?

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..