ERA FRUKOSTAR!

Hej Fia!

Jag älskar idén med läsarfrukostar!

Har en hel del frukostar, men jag var extra nöjd med den här! 
Hoppas du gillar den och den kommer med!

Ska även passa på att tacka för en bra blogg! Inspiration på topp får man!

Frukost: grapefrukt + grekiskt bröd med äggröra, körsbärstomater &
färsk basilika + grekiskt bröd med sallad, skinka, regato ost och rädisor.

// MVH Paulina (paulinasuonvieri.blogg.se)


Hej fia,

här är min frukost: 

Lättkesella med blåbär- och hallontopping, närproducerat knäckebröd med skinka från delikatessdisk, Kivis äppelmust och en kopp kaffe

Kram Elin (en f.d aetas-kund 🙂 )

Hej fina Fia! 

 
Tack för din fina och braiga blogg!
Du rockar jämt och jag hoppas att du mår bättre snart
och frisknar till från stressen.
Håller också på att utbilda mig till PT nu.
Träning och matlagning (speciellt frukost) är mina stora passioner
och därför kändes det jättekul att du efterlyste lite härliga frukostbilder.
 
Bild 1: Ungsbakad chokladbollsgröt toppad med turkisk yoghurt och jordgubb
(länk –>) http://emmabarremyr.blogg.se/2012/july/chokladbollsgrot.html
.
Hej Fia!
Min frukost är en god proteinsmoothie (gjord på lätt kvarg, keso, jordgubbar, hallon, jordnötssmör och banan)
 
Ha det bäst!
Matilda
 
.
.
.
,. fortsätt mejla era frukostbilder till info@ptfia.se!
.
  1. Rebecka skriver:

    Åh vad gott allt ser ut!
    Fått massa tips och bra idéer till goda frukostar nu, blir ofta att man alltid kör på samma..

  2. Alex skriver:

    Ser gott ut alltihop 🙂 magen kurrar rejält då jag inte ätit sedan frukost.. Är alltid på vift en bit in eftermiddagen och kan inte direkt köpa en macka pga glutenintolerans :/ Nä från imorgon blir det skärpning!

  3. Hej Fia!

    Jag är en tjej som tränar fotboll och gym+kondition sammanlagt ca 6 dagar i veckan inkl. match. Samtidigt så arbetar jag på ett ställe där man jobbar oregelbundna tider, vilket gör det svårt att ha fasta rutiner för mat och sömn. Ena dagen är det jobb från 7-15 och en annan kan man jobba 15-23 och man får liksom äta när det finns tid. Eftersom jag tränar såpass mycket vet jag att maten är extremt viktig, Jag undrar om du har några tips om hur jag borde lägga upp mina måltider och lite tips på små snabba mellanmål man kan äta under dagen när det inte finns tid.

  4. Hej Fia! Först vill jag bara tacka dig, för alla dessa bra tips du ger oss läsare. Man blir både peppad och inspirerad av din blogg.

    Jag undrar, har du lite fler tips på bra magövningar? Eftersom du säger att sit-ups inte är den bästa.
    Jag personligen kör mycket core pass, men vill kunna träna på egen hand. Jag försöker få min mage att bli platt, men är otroligt svårt!

    Ha en bra dag! 🙂
    Emelie E

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..