VECKANS UTMANING!

(Veckans Utmaning presenteras i samarbete med Kari Traa)

 

Det glädjer mig att få göra Veckans Utmaning tillsammans med Kari Traa som en teaser inför träningseventet köra 8 juni.

 

OBS: Det är endast 10 platser kvar till eventet i Stockholm – Först till kvarn!

 

Den här veckan kör vi:

 

WeeklyChallenge_3

 

 

LEGWARMER:

 

The-Crawler

 

 

NEGATIVE RUN:

 

Negative-Run

 

CORETWIST DELUXE:

 

Coretwist-Deluxe

Du kan förslagsvis sätta ihop övningarna i en cirkel och kör så många reps du orkar med minimal vila eller helt enkelt köra 15 x 3 osv som står i den första bilden.

 

Hoppas ni gillar´t!

 

 

 

  1. Frida skriver:

    Gud vad bra att du lägger ut gif-bilder på övningarna. Jag förstår aldrig när de bara är på papper! Tack 😀

  2. Ica skriver:

    På långåromenaden i lördags så provade jag på den här Militaryrun från förra veckan(?) Det sög ordentligt i rumpan och benen efteråt, sedan utmanade jag mig med att göra utfall över en bro (20 meter lång?). Igen riktigt jobbigt, men mjukglassen som jag fick efteråt smakade hur gott som helst!

    Tack för rolig inspiration!!

  3. MISSA INTE: SM PÅ STOCKHOLMSMÄSSAN I ÄLVSJÖ 6-7maj! Vi är fyra stycken andra års studenter som går på Fyrisskolan, Uppsala. Vi driver tillsammans företaget Imagine UF.

    Vårt syfte med produkten är att underlätta utomhusträningen, så som powerwalks eller löpträning. Vi vet att de sportarmband du sätter runt armen idag ger en ojämn belastning i kroppen efter ett tag, dessutom har de en tendens att glida ner på armen under löpturen. Vi erbjuder dig en smart och funktionell halsduk med en ficka som försluts med en dragkedja.Den sitter på plats under hela träningspasset utan att bli tung och halka ner, samtidigt som du lätt kan ha tillgång till din telefon om olyckan skulle vara framme! Med vår produkt får du en enklare förvaring.minimera risken för din smartphone att bli stulen, gå sönder eller repas.

    https://imagineuf.blogg.se

  4. Hej Fia! Älskar din blogg 🙂 jag är en tjej som tränar mycket och äter därefter. Jag älskar att gå på pass men även springturer och promenader ute. När jag kommer hem efter en längre promenad ute blir jag så otroligt trött. Jag kan nästan inte hantera tröttheten. Efter ett inomhuspass är jag sådär härligt trött i koppen men inte mer än så men när jag varit ute och utövat något fysiskt blir jag så trött att jag måste lägga mig och sova en stund. Jag är pollenallergisk men äter medicin mot det och just denna trötthet drabbar mig lika mycket på vinterhalvåret. Vad skulle detta kunna bero på?
    Med vänlig hälsning, Jennie

  5. Hej Fia!
    Jag har en undran, om du, som är duktig och inlärd på kost, kan hjälpa mig?
    Betalar självklart om det så är fallet.
    Såhär är det, jag lider av pms-besvär VARJE månad, en vecka innan mens… 5 dagarna innan är hemska. Jag blir känslomässigt förstörd, allt vad självförtroende,självkänsla FÖRSVINNER, jag blir deprimerad, ledsen, känner mig fulast och sämst i världen. Min sociala förmåga är NOLL och allra helst vill jag bara försvinna under dessa dagar.
    Jag har även haft bulimi, och den spökar varje gång innan mens. Förra månaden tyglade jag mitt hets-monster men denna månads pms har väckt det monstret till liv. slutat med mängder av godis, nonstop under hela dagen (på jobbet) samt ur-usel kosthållning. Igår tröck jag i mig 3 wienerbröd…bara för att. Nu snackar vi inte unna sig, nu snackar vi destruktivt ätande.

    Närjag är mitt ”normala” jag, då äter jag 6 mål om dagen, regelbundet och näringsrikmat. Jag älskar att träna och röra på mig också.
    Men under dessa dagar vill jag bara sova bort alltihopa. Att göra något jag i vanliga fall tycker är kul blir en prestation som ger otrolig ångest. ALLT GER ÅNGEST 🙁

    Så nu sitter jag här, proppmätt och sockerhög med en dos själväckel och planerar att fasta nästkommande dagar. Vilket jag vet är FEL FEL FEL…

    Såååå, min fråga…har du någon ide hur man kan kombinera maten dagarna innan pms slår till? om det finns något särskillt/särskillda livsmedel man kan äta mer av för att mildra pmsen och matsugen som väcks till liv.
    Ett skräddarsytt kostschema för pms-veckan..

    tacksam för svar. när du får tid övers, så maila mig så kan vi se om det går att fixa något. svara gärna om du inte har tid eller möjlighet för då vänder jag mig till någon annan.

    Ha det fint! du är en förebild 🙂

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..