VECKANS UTMANING!

(Veckans Utmaning presenteras i samarbete med Kari Traa)

 

Det glädjer mig att få göra Veckans Utmaning tillsammans med Kari Traa som en teaser inför träningseventet vi ska köra 8 juni.

 

Den här veckan kör vi:

 

WeeklyChallenge_4M

 

ANIMALMOVE:

 

Animalmove

 

 

HAPPY DIP:

 

Happy-Dip

 

MUSCLEKILLER:

 

Musclekiller

 

 

Du kan förslagsvis sätta ihop övningarna i en cirkel och kör så många reps du orkar med minimal vila eller helt enkelt köra 15 x 3 osv som står i den första bilden.

 

 

 

  1. Camilla skriver:

    Hej Fia!
    Ska alldeles strax till gymmet och saknade inspiration vad jag ska hitta på för något idag, vill prova något nytt. Har länge följt din blogg och tänkte nu att juste, jag ska gå in på din blogg kolla på de tips du brukar ge. Inlägg som dessa är fantastiska! Önskar mer av exakt denna typ där du ger tips fpå övningar och med bra handledning och en demostration tydligt visar hur det ska gå till och se ut. Tack, nu går jag till gymmet med nya övningar att prova!
    Må gott!
    Camilla

  2. Lina skriver:

    Hej jag heter lina och är 16 år jag har trännat hyfsat mycket i en tid nu och märkt nu att jag nästan tappat min motivationen för att träna hur kan man göra för att få tillbaka den igen ?

  3. Emilia skriver:

    Hej! När jag var 16 år fick jag körtelfeber och var borta från träning i ett halvår. Innan det har jag alltid tränat och att rört på mig. Efter körtelfebern sjönk min kondition till botten och sen dess har det inte varit roligt att träna – för jag orkar ingenting. Har försökt ”bygga upp” min kondition själv, men det har alltid slutat med att jag lagt av. Kan tilläggas att att jag är 20 år nu och har alltså försökt med ett tag.. Tror du att det kan vara en idé att träna med en PT som hjälper mig att bygga upp konditionen och styrkan igen?

  4. Förra året på idrotten fick vi välja något som vi ville förbättra med oss själva, jag valde att träna min kondition.Efter att ha tränat genom att springa och andra olika konditionsövningar mellan februari-maj fick jag benhinneinflammation, vilket jag hade under hela sommaren sen. Trodde inte att det var det först och hann aldrig komma iväg till doktorn förrän det försvann. Nu i mars började jag träna igen, tänkte att jag skulle ta det lugnt i början , så var ute å sprang ungefär 2 gånger / vecka. Nu har jag börjat få ont igen… Tänkte om du vet någonting jag kan göra åt det?
    Jag brukar variera med å springa på asfalt och i skogen, beroende på vart jag bor, men jag springer mest i skogen. Har även köpt nya skor som skulle passa bra till det och passar för mina fötter.
    Kan även tillägga att jag har astma, så det går ju inte så jättefort när jag springer.
    Skulle vara JÄTTE TACKSAM om du kunde svara, för jag tycker det är jättekul och härligt att vara ute och springa.

  5. linnea skriver:

    Är makrill bra att ha på knäckebröd till frukost? Det är ju så gott!:)

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..