Till dig som ska träna idag!

ptfia8edith
 5b9e98b5cdf07 5b9e98b5cdfd6ptfialopvagn.jpg
Ptfia night fight
ptfia-26
Kom ihåg att fylla på med energi! Du behöver äta. Var noga med att äta både före och efter ditt träningspass. Hunger och träning är en dålig kombination som inte gör någon glad. Ät något ett par timmar innan träningen och fyll på energi efteråt. Var snällt mot dig själv genom att ge din kropp bra mat som ger dig kraft.

Lyssna på din dagsform! Känn in kroppen. Det är så lätt att strikt hålla sig till det planerade och glömma bort att känna in dagsformen. Dina förutsättningar är annorlunda idag mot när du planerade in det här passet. Kanske kan du köra på, kanske vill eller behöver du göra något annorlunda.

Det var bara det. Nu ska jag ta en efterlängtad promenad och sedan är det frukostmöte. Vi hörs senare! Kram!

  1. Hanna skriver:

    Planen för dagen var att gymma. Vaknade till strålande sol så planen ändrades till promenad i skogen bredvid där jag bor. På väg till skogen inser jag att vindarna är svinkalla och således ska promenaden bli med högt tempo. Väl i skogen är det lä och supernice och varm så jag slängde mig ner i en skogsbacke och njöööt av solen. Efter en stund återtogs promenaden i skön njut-av-naturen-takt och vid några utav slingans bänkar gjorde jag lite magövningar. Allt som tog det hela 2 underbara timmar! Allt blir inte som man tänkt sig, allra minst träningen, men det blir så himla bra ändå👌🏻

    1. E skriver:

      Herreguuuud vad lycklig jag blev av denna kommentar! SÅ BRA!

    1. Martina skriver:

      Sådär kan det bli för mig också ibland, och det är så jäkla underbart! Att man inte gör som man tänkt men det blir bra ändå!

  2. Johanna skriver:

    Jag har nyss börjat läsa din blogg efter att ha följt dig ett tag på Instagram så vet inte om du skrivit om detta redan. Jag fick barn för 2 månader sedan och känner att jag vill komma igång med lite träning nu och behöver inspiration. Har du några tips på övningar man lätt kan göra henma och tankar inför det.
    Jag har tränat lite innan jag blev gravid men är väl en så kallad periodare så kroppen är inte i det bästa skickat efter graviditeten och känner fortfarande av fogarna så än så länge har det inte blivit så mycket promenader som jag önskat.
    Sen vill jag bara säga att jag tycker du är en toppenförebild med en riktigt sund och härlig inställning till livet ❤

  3. Johanna skriver:

    Fin liten påminnelse 🙂

Lämna ett svar till PT-Fia Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Genom att klicka på "Skicka kommentar" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

LOADING..